Szlajanki po Ursynowie

15:30:00

Marudziłam, że ciągle te same okolice wybieram na spacery.... to mam :)
Poniosło mnie tym razem na Ursynów :)
Tak więc kiedy jeszcze nawet się nie zbieram z Trójmiasta do W-wy pokażę Wam kilka zdjęć z mojego spaceru :)

trochę zbłądziłam ale w końcu trafiłam nad Potok Służewiecki...Smródką zwany
 Więcej o Smródce TU




sielsko :)

mrrr
A później zbłądziłam do Parku im. Romana Kozłowskiego... to był chyba najlepszy moment na takie błądzenie bo jesienią... jest tu chyba najpiękniej:



Poniosło mnie też na Kopę Cwila, widoki wynagrodziły mi wspinaczkę:


i ta ławka...


I znów w parku- sadzie ;)








You Might Also Like

1 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe