"Mapa marzeń, mapa celów"

11:16:00

Jak to zwykle bywa, szukając jednego, na czyimś blogu znalazłam info o ciekawej książce. Poczytałam, zajrzałam w kilka innych miejsc, rzuciłam okiem na spis treści i postanowiłam się zapoznać bliżej. Zamówiłam na stronie Empiku i kilka dni później odebrałam.

"Mapa marzeń, mapa celów" Kariny Sęp jest dość ciekawą mieszanką z jednej strony psychologii, z drugiej nieco ezoteryki jakby (symbolika kolorów, feng-shui, chińskich żywiołów) i takiego zwykłego, pragmatycznego podejścia. Co w sumie daje dość zaskakujący efekt.

Z założenia książka mówi o tym, jak warto planować swoje cele, a co ważne: planować je tak, by widzieć to bardziej całościowo, nie skupiać się tylko na jednym aspekcie. Warto wspomnieć o tym, że najpierw była seria warsztatów zaplanowanych przez Karinę Sęp, pomagających innym w planowaniu swojego życia za pomocą mapy marzeń, a później powstała sama książka.

Jak dla mnie całkiem fajna pozycja, choć zdaję sobie sprawę, że nie każdego musi porwać, zamierzam sprawdzić na sobie jak działa takie stworzenie mapy marzeń o dziewięciu polach - i jak to się przekłada na życie. Nawet więcej, już taką mapę marzeń wykonałam, czas pokaże co z tego wyniknie :)

A poniżej mały schemat:


You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe