Półmetek lata :)

18:48:00


Dziwnie się czuję, kiedy widzę, że lato powolutku zmierza ku końcowi: niby wieczory są takie ciepłe, jest pięknie i z reguły słonecznie, wszystko pachnie latem...
A jednak szpaki (albo inne ptaki) sejmikują tuż za moim oknem, nawet mam wrażenie, że powietrze powolutku robi się inne...

Młodzieży i dzieciom został jeszcze miesiąc wakacji, tymczasem ja od jutra zaczynam nową pracę i nawet nie muszę udawać, że idea tego, czym się sama firma zajmuje, też mnie kręci- było nie było, wypożyczanie rowerów w samoobsługowych wypożyczalniach praktykowałam od dawna a teraz będę też po drugiej stronie :)

Powoli nabiera też kształtów moje liderowanie w Akademii w przyszłym roku.

Po wczorajszym podłym humorze wywołanym spięciem z rodzinką został tylko niesmak... i odrobinę gorszy humor.

A jednak... dużo się zmienia.

A zaraz idę na lody z Królikiem tam gdzie jeszcze nigdy nie byłam, mam nadzieję, że wrócę z pozytywnymi wrażeniami.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. jestem wielką zwolenniczką ap więc Zapytań jakie zmiany w Twoim liderówaniu zaszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że zaszły zmiany, a wspomniałam tylko że powoli się krystalizuje moje bucie liderem w kolejnej edycji.
      Wiesz, wolę pisać z nieanonimowymi użytkownikami, podpisanymi choćby nickiem.

      Usuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe