Notatnik Pożeracza Książek cz. 12 czyli LUTOWE CZYTANIE

14:18:00



Christopher Green, Kit Y Chee: Zrozumieć ADHD
W sumie przekartkowałam bardziej niż się zaczytywałam. Książka w sumie bardziej o dzieciach, choć ciekawe wydały mi się rady dla dorosłych osób z ADHD. W sumie pozycja sensowna, ale jakoś szczególnie mi się w pamięć nie wryła, chyba czytałam lepsze pozycje na ten temat

Clive Staples Lewis: Listy starego diabła do młodego
Cud, miód i orzeszki. No po prostu nie można tej książki nie znać (choć rzadko to mówię i piszę). Paradoksalnie, choć to książka o diabłach i diablich praktykach, luźne dywagacje o życiu człowieka wystawianego na masę pokus- to jakoś subtelnie składnia w stronę wiary w Boga, nienachalnie i prawie że niedostrzegalnie. A przy tym świetnie napisana.

Katarzyna Miller, Monika Pawluczuk: Być kobietą i nie zwariować
Duuuużo o poczuciu własnej wartości, sympatii do siebie i najogólniej- o byciu kobietą.
Jedna z naprawdę dobrych książek na ten temat, kończę właśnie pisać jej recenzję, niebawem się pojawi na blogu :) Aż szkoda byłoby się nie podzielić... choć przyznaję, że nie wiedziałabym o niej gdyby nie Karioka :)

Abdel Sellou, Philippe Pozzo di Borgo: Odmieniłeś moje życie
Ta historia stała się inspiracją do filmu "Nietykalni". Młody chłopak, drobny złodziejaszek prześlizguje się przez życie w sumie bezrefleksyjnie. Wszystko się zmienia kiedy w sumie przez przypadek zostaje opiekunem mężczyzny sparaliżowanego od szyi w dół. Ta książka jest właściwie autobiografią Abdela Sellou z krótkim wstępem Philippe. Czyta się świetnie, nie jest ani odrobinę ckliwa, a więcej: jest po prostu szczera. Niebawem napiszę o niej nieco więcej.
Inną bajką jest książka "z drugiej strony" o tytule "Drugi oddech" autorstwa Philippe Pozzo di Borgo. Też się chyba skuszę :)

Małgorzata Gutowska-Adamczyk: Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie
Kolejna część opowieści- sagi :) Całkiem miła lektura :)

Katarzyna Miller, Ewa Konarowska: Chcę być kochana tak jak chcę
Skłoniła mnie do przemyśleń, nie byłam w stanie czytać jej zbyt szybko, musiałam "przetrawić", ale zdecydowanie warto i zdecydowanie polecam :) I znów napiszę: niebawem więcej o tej pozycji :)


You Might Also Like

1 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe