Projekt WYLUZUJ: podsumowanie kwietnia :)

17:39:00



W kwietniu popełniłam kilka tekstów bardzo w temacie moich założeń projektu WYLUZUJ na ten miesiąc:

Jednak łatwiej najpierw coś dostrzec, zastanowić się nad czymś i jak już się to opisze, to namacalnie jest i jakoś chyba czasem to potrzebne by mieć czarno na białym napisane...
Dużo mi to pisanie dało :)

Jedyną rzeczą, której nie zrealizowałam w kwietniu była planowana zmiana pracy. Jednak mam nadzieję, że jestem na dobrej drodze.

Poza tym wszystko pozytywnie z moich projektowych założeń a nawet więcej: w jakimś sensie zdobywam nowe umiejętności od początku kwietnia już oficjalnie będąc liderką zespołu wolontariuszy w Akademii Przyszłości :)
Cytaty miesiąca:

Oczywiście, jest niemożliwe, żeby jakikolwiek facet stał się dla swojej kobiety tatusiem, mężem, przyjacielem, kochankiem, przyjaciółką, spowiednikiem, terapeutą, duchem świętym... Możliwe jest za to by zmieniła się kobieta - czyli przestała tego wszystkiego od partnera oczekiwać.
Katarzyna Miller: Kup kochance męża kwiaty


W West Point uczy się adeptów dobrego wychowania i mają mnóstwo praktycznych ćwiczeń z tego zakresu.
Czemu? Żeby cywile nie mieli okazji obserwować oficera, który jest zawstydzony i przez to zdradza objawy lęku społecznego. W jaki sposób savoir-vivre łączy się z lękiem? Co ma jedno do drugiego? Ano ma i to bardzo dużo. Nie możesz zachowywać się pewnie, jeśli nie wiesz, co wypada, a co nie wypada. 
Paweł Droździak

Odkrywanie czyjegoś świata jest jak czytanie w otwartej księdze. Ci, których los na drodze nam postawił, zadani są naszej trosce. Poczuciu odpowiedzialności nieledwie; tak, by nikt nie odszedł od nas gorszym, aniżeli przyszedł. Errata

Chrześcijaństwo wprowadziło pewien koncept, niezwykle przydatny - grzech pierworodny. Można by pomyśleć: po co to komu? Ale głupie to nie jest. To skaza tłumacząca, że każdy człowiek popełnia błędy. I jeśli ja nie przypisuję sobie doskonałości, to gdy ktoś mnie skrzywdzi, będę patrzyła na niego jak na człowieka, jak na omylnego siebie.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jestem zacytowana! Łał!!! W towarzystwie niejakiego Droździaka, ale zawsze jednak:-))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapadły mi w pamięć Twoje słowa :)
      Swojego czasu zostały też zacytowane na moim profilu na fb... chcę je pamiętać :)

      Usuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe