Pomysł, kto wie czy sensowny?

22:29:00

Chodzi mi coś po głowie, chodzi i przestać nie chce. Niebawem zapewne się podzielę konkretami, na razie zmagam się sama z sobą, zastanawiam się, czy to ma sens, czy się uda, czy nie. I czy sensownie tak się z innymi dzielić pomysłem na to, jak parę rzeczy w swoim życiu przez ten rok zmienić.

taką sobie ważkę machnęłam ze zrobionego przez siebie zdjęcia... lubię ważki ;)


Może?

Jakoś mnie to wszystko korci :)

Jak się pozmagam sama ze sobą, napiszę więcej :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Pewnie wszyscy tak się ze sobą zmagamy. Pozmagaj się, a potem wpadnij powiedzieć, co i jak. Tylko nie przesadź z tym zmaganiem:-).

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe