Słoik Sukcesów i inne takie :)

13:14:00

Zaczęło się od bloga Happyholic. Przeglądając go, wpadłam na ideę Słoika Sukcesów. Jest to słoik, do którego wrzuca się zapisane na małych karteczkach rzeczy, z których jesteśmy dumni. Coś, co nazwać można sukcesem dla nas, nieważne czy ktoś inny uznałby to za sukces. Ważne, że my tak to traktujemy.

Dziś do mojego Słoika sukcesów dołączyły dwie kartki :) Tym samym jest ich cztery :)


Nie chcę zakładać (jak to było oryginalnie), kiedy otworzę słoik i przejrzę swoje sukcesy, może faktycznie  moje urodziny? Kiedy będzie mi to potrzebne :)

Z rzeczy innych pokonuję swoje niechęci i obawy do różnych różności, porządkuję ubrania i przepraszam się z ciepłymi i miłymi  dotyku ubraniami :) Przeziębienie właściwie zwalczone, więc tym bardziej pozytywnie :)

I grafika na dziś :)



You Might Also Like

3 komentarze

  1. tez mam taki słoik:) tylko zawartość troszkę inna. U mnie to nie słoik, tylko puzderko, w sumie zatem nic się nie zgadza:) bo ani to słoik a i zawartość odmienna - ale koncept ten sam.
    co dziwne, wkładam, anie nie zaglądam do środka i nie wiem kiedy zajrzę.

    Bardzo podoba mi się chłopiec z dinozaurem. Moi siostrzeńcy oszaleliby ze szczęścia mając takie bluzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ten słoik, nie słyszałam o tym ;) Może sama spróbuję?

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym zrobic sobie taki sloik ale boje sie, ze bedzie wiecznie pusty lub nie bedzie w nim wystarczajaco duzo sukcesow zebym mogla byc z siebie dumna

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe