O rany! Są zmiany ;)

12:17:00


Taki widok mniej więcej zastałam, idąc na przystanek skoro świt w dniu, kiedy miał miejsce Puchar Maratonu 25 km - przy najbliższym mi przystanku autobusowym zobaczyłam nową, nowiusieńką stację Veturilo, czyli rowerów miejskich. No szał, ucieszyło mnie to, nie powiem, zawsze to miło mieć tak blisko do najbliższej rowerowej wypożyczalni.

Skoro już piszę o takich zmianach, napiszę też o innych.

Chciałabym, żeby charakter tego bloga nieco się zmienił. Nie wiem, czy spodobają Wam się takie zmiany, ale mam nadzieję, że to dalej będzie "podobne do mnie" choć nieco inne. Chcę spróbować czegoś nowego, pokombinować trochę, zmienić to i owo. Wpłynął też na mnie tekst, który piszę dla Doroty na bloga "Szminka w podróży"- aż czasem się zastanawiam, dlaczego o pewnych rzeczach nigdy wcześniej nie napisałam Wam tutaj...

W każdym razie będzie niebawem nieco inaczej :)

Poza tym trzymajcie kciuki, żebym w końcu ogarnęła kilka istotnych dla mnie kwestii bo to lipa tak nie ogarniać ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe