Piątek, piąteczek, piątunio

13:13:00

Nie pamiętam kiedy ostatnio tak się cieszyłam z nadejścia piątku, wszak ostatnio pracuję i w weekendy więc... weekend nie jest dla mnie wyjątkowy ani piątek nie jest jakąś wyjątkową granicą.
A jednak ten piątek jest wyjątkowy. Mam dziś wolne. A kilka dni temu umówiłam się na dzisiejszy wieczór ale o tym później.
Poza tym...
Galimatias totalny.



Jak nie praca to akademiowe ogarnianie dokumentów, a jak nie to zaczytywanie się, tym razem w "Szatańskich wersetach" Rushdiego. I muzyka, mnóstwo muzyki,aktualnie na tapecie TO.

W pracy (i nie tylko) uśmiecham się do wszystkich, promienieję i w ogóle och i ach.

Swoją drogą dziś wieczorem widzę się z Nim w cztery oczy i ciekawa jestem czy owo zakręcenie przetrwa to spotkanie bo tegoż wieczoru dowiem się czy to tylko ja się tak zakręciłam ;)

Tak więc ogarniam sobie liderską akademiową papierologię, słucham muzyki i nieco jak gdyby panikuję przed nadejściem wieczoru choć w tak zwanym międzyczasie mam jeszcze akademiowe spotkanie podsumowujące co też w sumie pozytywne jest.

A i jeszcze ostatnio słucham TEGO.

Źle ze mną. Zdecydowanie źle.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. mogę zadać pytanie?sam jestem tutorem w ap ii bardz zastanawian mnie na czym tak na pprawdę polega praca lider. Jesli mozesz przybliża mi ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że tak :) choć w sumie wolałabym chyba napisać o tym osobnego posta- na komentarz to nieco za dużo ;)

      Usuń
  2. ok pewnie będe czekal z niecierpliwością :) ale jesli moge to zadam tu jeszcze male pytanie jesli chcesz to odpowiedz: czy lider dostaje pieniadze za swoja prace?? bo w sumie u mnie jeden lider mowi ze tak inni ze nie wiec juz nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lider też jest wolontariuszem, więc nie dostaje kasy za swoją pracę - dopiero na poziomie koordynatora regionalnego jest jakieś, nieduże wynagrodzenie :)
      spoko, napiszę niebawem więcej :)

      Usuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe