Zmysłowa Sobota (21)

19:48:00

Dziś w telegraficznym skrócie ;)

Smakowanie pomidorów, które smakują jeszcze latem. Sałatka z pomidorami, cebulką i śmietaną, domowe obiady przygotowywane przed pracą i dbanie o swoje własne samopoczucie za pomocą dobrego jedzenia.

Zapach unoszący się w powietrzu, bez wątpienia czuję już w nim jesień... Nie, żeby to źle, w tym roku to dla mnie jakoś zupełnie naturalne że piękne lato powoli, płynnie przechodzi w jesień. Oby równie piękną.

Na poranki wymagające rozbudzenia się, pokochałam TO. Od razu się człowiek czuje pełen energii, mam wrażenie, że sama piosenka niesie ze sobą pozytywny przekaz.

Dotyk chłodnego powietrza, znów powiem: już jesień. Dotyk ubrań nieco cieplejszych niż wcześniej i gorący, gorący prysznic, jak cuuuuudnie!

Wschód słońca we mgle widziany z okna autobusu, jaka szkoda, że nie zrobiłam żadnych zdjęć. Słońce o poranku, liście i trawa już takie jesienne.


You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe