Zmysłowa Sobota (17)

12:46:00

Zdarzyło mi się popełnić któregoś razu na obiad makaron z sosem szpinakowo-serowo-śmietanowym, z cebulką, czosnkiem i serem pleśniowym. Cuuuuudo! Sama byłam pod wrażeniem. Poza tym... Smak cebulowego chleba to jest to!zawsze, kiedy jesteśmy z rodzinką w naszym ulubionym miejscu nad wodą, kupujemy cebulowy chleb. Nawet Młoda jest nim zachwycona co widać na załączonym obrazku:





Zapach to nieodmiennie zapach chłodnego, leśnego powietrza, zapach rozgrzanych w słońcu sosnowych igiełek i żywicy, zapach wody ...

Dotyk chłodnej wody w gorące popołudnie, dotyk ciepła słonecznych promyków (OK, wręcz gorąca) na skórze... i ten przyjemny chłód bawełnianej pościeli, otulającej skórę wieczorem, po upalnym dniu.

I widoki, zachwycające oczy:







Wpadły mi w ucho TAKIE ostatnio dźwięki (warto zwrócić uwagę też na sam teledysk, jest... fajny), po prostu zakochałam się. Poza tym jeszcze uwielbiam TO ostatnio. I TO, a wszystko chyba dlatego, że w pracy słyszę mnóstwo razy, więc jakoś się ode mnie odczepić nie może jak i TO zresztą :)
Gdzieś tam się po głowie plączą słowa, które aż czasami chciałoby się komuś powiedzieć:

To co nam było
Co nam się zdarzyło
Do ułożenia w głowie mam
To nic nie znaczyło
To nie była miłość 
A wciąż mam nadzieję
Nowy plan 

Tak dużo spraw
Łączyło kiedyś nas
Myślałam to ma sens
Już wiem
Że kiedy ja
Stawiałam domy z kart
Nie miałeś do nich wejść
(O nie)

Red Lips: To co nam było

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe