VERSATILE BLOGGER - czyli dostałam nagrodę...

09:29:00



VERSATILE BLOGGER to nagroda dla Wszechstronnego Bloga.
Tę nagrodę otrzymałam od Karioki i od Niki :)
Dzięki dziewczyny :) Jako że nie wiem, czy mogę się odwdzięczyć tym samym... hmmm... Wam też przyznaję tą samą nagrodę :)

Komu chciałabym przyznać nagrodę, którą przyznano mi? Hmmm...

Chciałabym, by nagrodę przyjęły (OK, przyjęli:))) : Klarka, Zgaga, MH, Baba ze wsi, Ania, Karioka, Nika, Potworek, Alutka, Łukasz

Pe Es: Szykuje mi się pewnego rodzaju, bardzo sympatyczna i ciekawa współpraca z kimś, kogo bardzo cenię:) Od razu dołek mija w błyskawicznym tempie, kiedy wiem, że swoją wiedzą mogę komuś pomóc i że ta moja wiedza jest w sam raz :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo dziękuję ;)

    To dobrze, że dołek mija, miejmy nadzieję, że pójdzie sobie całkiem i już nie wróci ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję:) i niech Ci się spełnią marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki margerytko za kapselek:)oraz gratuluję nagrody Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to widzę, że pozytywna energie napływa :)

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe