Marzą mi się zmiany

21:33:00

Tutaj, na blogu, również.



Nie tak dawno dotknęło mnie do żywego takie trochę pogardliwe stwierdzenie że piszę "tylko" bloga.
Pisanie artykułów- no tak, to już coś, ale pisanie bloga...
Zirytowało mnie to.

Tym bardziej że pisać lubię, zwłaszcza pisać tutaj.

Choć odkąd nie jestem już w Akademii, czuję mniejszą presję i nie mam już chęci aż tak się ukrywać, więc planuję nieco zmian w swoim sposobie pisania i ogólnie tutaj, na blogu :) Poza tym, nie ukrywam, mam też więcej czasu dla siebie i nie czuję takich wyrzutów sumienia, że piszę coś zupełnie dla siebie kiedy powinnam ogarnąć coś innego. Może to zresztą racja, że wolontariat to coś, co powinno się chcieć robić a nie coś, co człowiek ma poczucie, że musi...

W każdym razie nadchodzą kolejne zmiany :)

Mam nadzieję, że będą to na lepsze ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe