#happyoctober 1 - początki

11:35:00

Moaa zaczęła od TEGO 

Albo inaczej:


Więc odpowiem tak:

1. Sama nie wiem czy się skuszę, bo... mam w perspektywie przeprowadzkę a kilka doniczkowych roślinek już mam. Kto wie jednak? :) Jednak nie.

2. Ostatnimi czasy zrobiłam sobie pokaźny remanent na dysku zewnętrznym, później na dysku twardym, a ostatnio... ostatnio zrobiłam porządki w zakładkach a nawet więcej: wstępnie wybrałam zdjęcia do wywołania z tego roku :) i jakoś tak od razu mi się zrobiło lepiej, przejaśniło się na kompie. Plus znalazłam czas by w końcu wywalić nieużywane programy, kilka innych zainstalować plus przeinstalować Office' a i aktywować go przykładnie przez internet.

3. Zastanowiło mnie to, co napisała Moaa o biżuterii... mam masę kolczyków, fakt, ładnie posortowanych, ale ostatnio jakoś stronię od tych długich i kolorowych i na co dzień łatwiej mi założyć małe, skromne i srebrzyste, pasujące do wszystkiego bez wyjątku, zastanawiam się czy na początek nie spakować trochę i nie schować, ale jeszcze nie pozbywać się ich. Z kolei zrobiłam totalny remanent w kosmetykach: wywaliłam kilka cieni do powiek, które leżą u mnie od lat, mimo, że wszyscy wiedzą że maluję się śladowo. Wywaliłam też te lakiery, które już nie wyglądały zbyt dobrze... i OK, moje zapasy zmalały, jednak nadal mam w nich i zwariowane kolory i takie, które są "do wszystkiego" :)
Co do ubrań to i tam ostatnio był remanent ale jedna półka... tylko na to czeka :)
Plus totalne porządki w papierach wszelkiej maści. Jak mi teraz przejrzyście.

4. Totalne przemeblowanie (tak na ostatni miesiąc w tym mieszkaniu) zrobiłam w ostatnich dniach września, więc... tego się nie podejmuję ;) Za to odświeżyłam moją korkową tablicę nad biurkiem, jak mi miło teraz na nią spojrzeć.

5. Słowami: odkurz znajomości - Moaa nastawiła mnie refleksyjnie swoim tekstem.
Niebawem napiszę więcej, zastanowiłam się nad tym, kim byłoby pięć osób z którymi spędzam najwięcej czasu i któe (podobno) mają na mnie największy wpływ.
A co do odświeżania znajomości- uważam, że świetną możliwością jest posiadanie takiego abonamentu, któy pozwala na swobodne rozmowy- choć wolę spotkania na żywo, czasem to dużo- móc z kimś swobodnie porozmawiać, zwłaszcza jeśli jest się daleko ;)


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Fajnie, że ze mną jesteś!!!
    Dołącz swojego linka do InLinkz koniecznie :)
    Bardzo się cieszę, że to wyzwanie wzbudziło w Tobie refleksje, czasem tego potrzebujemy, by ktoś nas zatrzymał w tym biegu :)
    Pamiętam ten sklep z kolczykami, który mi pokazałaś ;-)
    Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :)
      Link dołączony :)
      A w sklepie z kolczykami byłam ostatnio ;)
      Uściski

      Usuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe