Och i ach czyli jak opanowaliśmy Giełdę Papierów Wartościowych :)

17:46:00





Było dziś całkiem wesoło: podopieczni Akademii Przyszłości otworzyli dziś rano sesję giełdową GPW w Warszawie. Nie zabrakło założyciela stowarzyszenia WIOSNA, księdza Jacka Stryczka i dyrektorki Akademii Przyszłości, Ani Wilczyńskiej.

Jak widać na załączonym wyżej zdjęciu, nie mogłam się powstrzymać i oboje złożyli swoje autografy w moim magicznym zeszycie :)

Później zwiedzaliśmy jeszcze Łazienki i było całkiem sympatycznie, pomijając oczywiście drobne incydenty ... ze strony tych, którym obce są idee Akademii, że tak to ogólnie ujmę :)

Link dla tych, którzy chcieliby poczytać, co Onet ma do powiedzenia na temat:

Inwestycje

Puls Biznesu

Podziwiam dzieci, że przez cały dzień były tak pełne energii i szalały mimo niesprzyjającej pogody a humory im dopisywały :)

I zmęczona, ale szczęśliwa idę grzać ręce... bo tylko ręce mam dziś zimne, a bardzo gorące serce...

Błogo mi dziś i tak... lekko. Nie powinno mnie to dziwić, skoro wydarzenia z Akademią Przyszłości dotąd tak na mnie działały :)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. gorące serce jest bardzo pożądane ;)
    Fajnie, że jest fajnie, lubię czytać, jak czerpiesz z tego taką radość ;D

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe