Mało mnie...

16:19:00


Późne lato zachwyca swoimi kolorami i barwami, temperaturą i zapachem powietrza, zapachem kwiatów...

A ja biegam tu i tam, czasem mając serdecznie dość, z wrażeniem, że problemy są jak łeb hydry: w miejsce jednego rozwiązanego wyrasta kilka kolejnych i tak w kółko Macieju.

W tym całym chaosie czasem ciężko o chwilę by usiąść na spokojnie i pomyśleć...

A czasem, cóż, czasem lepiej byłoby nie myśleć. Odłożyć kilka kwestii na bok i cieszyć się z pozostałych rzeczy które są pozytywne i dodają energii i pozytywnie nastrajają.

I ciebie, i mnie gubi bracie, wstydliwość. Po domu spokojnie chodzimy nago, ku wielkiemu zgorszeniu niektórych dam, a jak idzie o rozmowę... Chwilami myślę, że mógłbym ci powiedzieć... Bo ja wiem, może nareszcie słowa posłużyłyby do czegoś, przydałyby się nam. Ale ponieważ to nie są codzienne słowa o życiu i o mate na patio, no, nie ta zwykła, dobrze naoliwiona gadanina - człowiek się cofa i właśnie z najlepszym przyjacielem najtrudniej jest rozmawiać.

Julio Cortazar: Gra w klasy

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe