Kłębi mi się w głowie, miotam się tu i tam...

11:29:00


Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie niedający mi spokoju temat.

Zaczynałam pisać teksty o tym i je kasowałam. Zaczynałam pisać na nowo. Kasowałam znów.

Ostatecznie wymyśliłam pewien projekt, który się z tym wiąże. Nie będę się wypierać, że chcę w ten sposób pomóc sobie, ale jednocześnie chcę też mam nadzieję swoimi przemyśleniami ubranymi w słowa pomóc innym.  Jeśli choć jedna osoba poczuje się dzięki temu lepiej - super, mi to wystarczy i powiem sobie, że warto było.

Na razie to dopieszczam, niebawem się z Wami powielę i sami ocenicie, czy to ma sens, czy zgoła nie.

Tymczasem trzymajcie kciuki.

You Might Also Like

2 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe