Fajnie mi :)

13:36:00

Dziś wpadam na bloga tylko na chwilę, żeby odezwać się że jestem, mam się całkiem fajnie pomimo mnóstwa rzeczy na głowie :)



Wczoraj zrobiłyśmy sobie we trzy taki babski wieczór z winem, dziś spokojny poranek i przedpołudnie na luzie, a teraz dopijam kawę i za chwilę będę się zbierać na
Oskar Kolberg's Folk Lore Festival :)

Będzie się działo, to na pewno.

Za chwilę więc ściągnę z wieszaka moją śliczną, czerwoną sukienkę, umaluję się ładnie i wyjdę z nadzieją na miły wieczór.

Tylko nie każcie mi myśleć o tym, że w niedzielę niestetyż pracuję, póki co nie przyjmuję tego do wiadomości :D



You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe