Alfabet Margerytki - reaktywacja :)

12:57:00



Swego czasu naszła mnie myśl, żeby napisać cykl postów w którym w porządku alfabetycznym opowiem o ważnych dla mnie kwestiach. I tak zrobiłam. Pierwszy tekst cyklu pojawił się na moim blogu 5 grudnia 2012, a ostatni 11 lutego 2014 roku. Pomyślałam, że miło byłoby zrobić coś podobnego teraz, odwołując się troszkę do tego co pisałam wtedy.

Będzie więc:
A jak asertywność
B jak bliskość
C jak ciepło
D jak dobre słowa
E jak empatia
F jak fascynacja
G jak głód emocji
H jak humor
I jak intuicja
J jak jeszcze nie teraz
K jak kocham
L jak lubię
Ł jak łatwo
M jak mogę
N jak nowinki, nowości
O jak optymizm
P jak przyjaźń
R jak Ryzyko
S jak Słowność
Ś jak śmiech
T jak telepatycznie
U jak uśmiech, uśmiechnięty głos
W jak wyjdź (z mojego życia)
Z jak zapomnieć

Może zaciekawić? ;)

You Might Also Like

1 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe