Projekt WYLUZUJ: Historie które dają MOC

12:11:00


Taki sobie mały, niepozorny dość zeszycik.

Czasem zbiera różne rysunki Młodej, takie które udało się w nim zmieścić, małe 'liściki' od niej, zdjęcia 'mojego' futrzaka czy ... historie które dość przebiec wzrokiem, a już się buźka sama uśmiecha. Bo jak się tu nie uśmiechnąć, czytając o mega wybuchu śmiechu kiedy ktoś mnie tak rozśmieszył niemożliwie, że aż łzy mi po policzkach płynęły, a brzuch bolał i miał już dość... albo historię 'zasuszonego skorpiona' czyli żarciku jednego z moich kolegów, który postawił na nogi wszystkich ludzi u mnie w pracy, wywołując wrzaski, okrzyki przerażenia i wybuchy śmiechu już później?

Dawne smsy które dalej wywołują uśmiech i nie ulegną zapomnieniu.

Bo warto pamiętać to co dobre i pozytywne, to co nastraja dobrze- zwłaszcza kiedy przychodzą gorsze dni.

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe