Po Krakowie

09:36:00

Wróciłam.

Weekend w Krakowie na szkoleniu dla WIOSENNYCH Asystentów ds. Promocji. Trzy dni pełne wiedzy, ciekawych informacji, praktycznych warsztatów i spotkań w miłym gronie.

Nie ma to jak wieczór, kiedy brzuch mnie bolał od śmiechu bo wśród tak pozytywnych ludzi nie umiałabym być poważna: gorzej, ja nie umiałam przestać się  śmiać, grając w "Mafię" i nie byłam w tym odosobniona :)

Czas sobie tą całą wiedzę poukładać w głowie i usystematyzować...

I dojść do ładu z własnymi odczuciami :)

I jak super, że mogłam się spotkać z Klarką w tak dobrze znanym z jej bloga miejscu :) Przyznaję, Kawiarnia Dla Emerytek baaardzo na to miano zasługuje :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Też poznałam jedną osobę z bloga i jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja z tą głupią grypą żołądkową walczyłam ;(
    a tutaj coś dla Ciebie ;*
    http://olimpiaagain.blogspot.com/2013/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe