Jak zrobić dobrą zabawę z przygotowań do obrony?

13:56:00

Zdecydowanie za dobrze mi się dziś spało;) Trudno się było obudzić. Koty rozleniwione snują się tu i tam,  najchętniej tak:







Rozbudziłam się na dobre kawą z mlekiem i pogadałam z Koszką, po czym poczłapałam do biurka, lapka i książek usiłując dojść do ładu z tym, że wypadałoby zebrać w całość to, co czytałam na temat pana Konwickiego i jego autoprezentacji  w książkach, wywiadach i tak dalej (a  był to i zresztą jest dalej, człowiek pokrętny i zmieniający zdanie po wielokroć). Tym samym usiadłam nad papierzyskami i zmusiłam szare komórki do myślenia. Efekt końcowy to kolorowa mapa myśli, swoiste podsumowanie i usystematyzowanie :) A ile frajdy przy tej okazji:)

Przyznaję, świetnie się bawiłam przy jej rozrysowaniu na kolorowo, może jednak najważniejsze było to, że sam temat i to o czym i czytałam i pisałam, było dla mnie mega ciekawe i wciągające.

Poza tym upał, na termomentrze w cieniu 35 stopni, ale jak dla mnie jeszcze OK jeśli mogę donikąd nie wychodzić a nie mogę:)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Zdjęcia wspaniałe margerytko:) Cudne te pręguski:)A propos samego postu cieszę się z tego co czytam.Post napisała spokojna, wyluzowana dziewczyna, której daleko do paniki:) Oby tak dalej a to przez co musisz przejść 9 lipca będzie tylko formalnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja trzymam kciuki za Twoją obronę bardzo mocno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wybrać interesujący nas temat pracy... Reszta jakoś przychodzi :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo, bardzo, bardzo zazdroszczę ci aż trzech kotów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem je uwielbiam, czasem mnie irytują, co nie zmienia faktu, że cieszę się, że są :)

      Usuń
  5. ale masz fajne koty:) na pewno cały czas jest w domu wesoło przy takiej brygadzie!

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe