Odpieprzyć się od siebie

10:46:00



Od jakiegoś czasu toczę sama ze sobą potyczki: by być bardziej systematyczna, robić to, co na co dzień powinnam robić, jeśli chcę osiągnąć swoje cele i marzenia. Ciężko jest się  przestawić z odkładania na później na robienie czegoś, choć się czasem nie chce i wolałabym "robić nic".

A jednak coraz częściej myślę, że o ile ważne jest dla mnie motywowanie się do działania, to chyba jeszcze ważniejsze powiedzenie sobie STOP i odpuszczenie w odpowiednim momencie. Czy też może raczej: znalezienie w sobie równowagi, która pozwoli mi w jednym momencie zebrać się do kupy i zrobić coś mimo totalnego niechcieja, a w innym czasie: wybranie zamiast działania kilku chwil w słońcu, totalnego oderwania od wszystkiego na kilka chwil.

I czasem ważniejsze mi się wydaje to drugie: danie sobie prawa do tego, by totalnie odpuścić i wybrać: ważniejsze jest dla mnie w tej chwili złapanie oddechu niż zrealizowanie kolejnych pięciu rzeczy z listy.

Idealnie mi tu pasuje to:


You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe