Powstało forum

07:01:00



Pomysł pojawił się, kiedy zauważyłam, że każdego miesiąca mój post o książce Hope Edelman jest przez Was odwiedzany, czytany, czasem komentowany. Zauważyłam też, że wiele razy trafiacie do mnie po słowach kluczowych związanych ze stratą Mamy. Jako że dla mnie to temat dość szczególny i niełatwy, pomyślałam, że stworzę miejsce gdzie łatwiej będzie mi się podzielić doświadczeniami, wiedzą.

Na pewno łatwiej jest iść po przetartych szlakach, a znając własne doświadczenia, chciałabym choć jedną osobę uchronić przed tym, co sama przeszłam. Jeśli będę wiedziała, że komuś moje słowa choć odrobinę pomogły - będę wiedziała, że było warto.

Czuję się dziwnie. Nigdy czegoś takiego nie zrobiłam, nie wiem nawet, czy to ma sens, czy "trzyma się kupy", czas pokaże.

Założyłam forum.

Jakie i dlaczego to już osobna historia.


Link w razie coś TUTAJ.

Czujcie się jak u siebie.

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe