Notatki Pożeracza Książek cz. 30 czyli SIERPNIOWE CZYTANIE

20:33:00



W sierpniu czytałam malutko, ale zawsze to coś, jak na ten zwariowany czas to było i tak dużo...

1. Khaled Hosseini: Tysiąc wspaniałych słońc
Bardzo, bardzo, bardzo polecam, po prostu świetna książka i tyle :)
Zaczytałam się w niej jak szalona, strasznie mi się podobała.

2. Andrzej Pilipiuk: Norweski dziennik, tom 1 Ucieczka
To podejście do Pilipiuka było już o wiele bardziej udane, całkiem przyjemna lektura, zwłaszcza na lato właśnie.
Nie tylko dla młodzieży, choć przede wszystkim młodzieży najbardziej się spodoba.

3. Andrzej Pilipiuk: Norweski dziennik, tom 2 Obce ścieżki
Kontynuacja, też zgoła przyjemna.
Został mi jeszcze tom 3, ale jestem w trakcie więc o nim napiszę za jakiś czas.


You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe