Pisanie- to jest TO! :)

20:01:00

-Puk! Puk!
-Kto tam?
-Satanista!
-Nie wierzę! 
-Jak Boga kocham!

Marzy mi się rozładowanie jakiejś smętnej atmosfery, choćby i takim żarcikiem.

Wpadłam w manię pisania. Pokusiłam się o wysłanie swojej pracy na konkurs literacki. Tylko, że to konkurs na powieść, minimum 112 stron. Tym samym nie pozostało mi nic innego, jak w trybie pilnym z 26 stron zrobić 112-120. Wróciłam do pisania czegoś, na co pomysł miałam od dawna, niestety zapału mniej. Zapał wrócił. Poza własną satysfakcją, wydaniem książki w wersji papierowej, niezłą motywacją jest ... nagroda pieniężna. Jak szaleć to szaleć. Damy radę! :)

A swoją drogą obłaskawiam sobie właśnie pewien programik do tworzenia diagramów. Boskie. Mała rzecz a cieszy:)

Dobra... przyznam się. Nawet jeśli napiszę moją książkę a konkursu nie wygram... największą nagrodą dla mnie będzie poukładanie sobie w głowie kilku kwestii... właśnie dzięki pisaniu.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. a więc mamy jeszcze w bonusie autoterapię :)))

    Powodzenia Kwiatuszku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same plusy :)

      nie-dziękuję, żeby nie zapeszyć :)

      Usuń
  2. o boziu, te kody są nieczytelne :(

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe