Nazywanie świata... a przynajmniej coś na kształt :)

19:53:00


Od dawna kocham biegać z aparatem i robić zdjęcia, szczególnie roślin, kwiatów... Od jakiegoś czasu zafascynowało mnie jakim roślinom  z takim upodobaniem robię zdjęcia... Tym bardziej, że trafiłam na niebanalną stronkę, która pomaga rozpoznawać rośliny. Wrzucasz zdjęcie (lub parę zdjęć), przesyłasz, strona wyszukuje w bazie i mówi Ci, że  z takim a taim prawdopodobieństwem jest to roślina taka a taka, ew. taka, albo jeszcze może taka.

Jakby ktoś chciał sprawdzić to link TU
Żeby nie było, to bynajmniej nie nieomylne źródło wiedzy i wielu roślin tam nie ma, a przy użytkowaniu przydaje się zdrowy rozsądek. Moimi innymi źródłami wiedzy są różne portale ogrodnicze, publikacje czy grupy miłośników roślin.

Im bardziej się w to zagłębiam, tym bardziej widzę, jak mało jeszcze wiem. Na przykład ostatnio zupełnie przypadkiem odkryłam idąc chodnikiem szpaler morwy białej. W końcu miałam okazję się takowej przyjrzeć na żywo, a wszystko dlatego, że mnie zaciekawiły białe owocki na chodniku.

I tak oto z fazy na robienie zdjęć roślin, weszłam w fazę: łał, teraz wiem, jak TO się nazywa!

Po prostu uwielbiam takie rzeczy, uwielbiam!

Gdyby ktoś chciał podpatrzeć, zapraszam do przejrzenia mojego fejbukowego albumu o urokliwym tytule: SPOTTED: Takie coś z takim czymś i z takimi tymi TUTAJ

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe