Urodziny bloga :)

13:36:00


Zupełnie mi ostatnio umknęło, że mój blog skończył ostatnio... 6 lat!

Pierwszy wpis pojawił się na nim pod koniec marca 2011 roku, to niezły kawałek czasu. Ostatnio przeglądałam dawniejsze wpisy, żeby trochę z nimi dojść do ładu (zastanawiam się nad zmianami, ogólnie nad przyszłością tego miejsca) i myślę, że to akurat było fajne: móc dostrzec zmiany, jakie zachodziły w moim pisaniu tutaj.

Ale zarazem różnice choćby takie, jak to ile razy odkąd tu piszę: przeprowadziłam się, rozstałam się i zafascynowałam się kimś innym, zmieniłam pracę.

Czy sama świadomość tego, że swoje pierwsze zdjęcia, które pojawiały się na blogu robiłam aparatem Sony DSC-H1, a obecnie Sony NEX-5 :)

We mnie samej też dużo się przez ten czas zmieniło, nie da się ukryć.

I choć moja miłość do pisania przeszła mnóstwo kryzysów, to lubię tu wracać. I pewnie wrócę jeszcze nieraz, zapewne też zmieni się moje podejście, styl pisania i inne takie. I tak będzie OK, byle tylko było mi z tym dobrze.

Dziękuję że jesteście :)

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe