Coś się kończy, coś się zaczyna

12:05:00

Bezruch i spokój - to nie dla mnie.
Lubię, kiedy wokół mnie się dużo dzieje, lubię, kiedy to ja działam, kiedy jestem w ruchu, zmieniam siebie, rzeczywistość, a wokół mnie są pozytywni ludzie.
Oczywiście, chwile spokoju są potrzebne, żeby złapać oddech, odpocząć.
Niniejszym stwierdzam, że przez ostatni czas złapałam oddech i już zaczynam przechodzić do działania.

Szkolenie Kominka: porcja ciekawych informacji i inspiracji.
Zajęcia z moją uczennicą: mega pozytywnie.
Integracyjna impreza z ludkami z Akademii: inspiracji ciąg dalszy, spotkania z ludźmi, których dawno nie widziałam, rozmowy z ludźmi, których dotąd nie znałam. I pomysły, które uświadomiły mi, że jeśli jest problemowa (dla mnie) sytuacja to jest odrobinę więcej niż dwa wyjścia z niej i może nawet z problemowej sytuacji może wyniknąć coś, co zapoczątkuje coś dla mnie twórczego i rozwojowego. Na pewno.

Będzie OK :)

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe