Notatki Pożeracza Książek cz. 42 czyli WRZEŚNIOWE CZYTANIE

20:36:00


Wrzesień w jakiś dziwny sposób nie sprzyjał czytaniu (tia, trudno się dziwić, skoro wiecznie gdzieś biegłam i stale coś robiłam, kogo chcę nabrać? ;) ) ale mimo wszystko choć przeczytałam niewiele ksiażek (jak na mnie) to nie było wśród tych przeczytanych pozycji, które by mnie rozczarowały.
A więc... będzie krótko i konkretnie.

1. Celeste Ng: Wszystko czego wam nie powiedziałam
Niebanalna, oryginalna, zaskakująca.
Znika nastolatka, zaczynają się poszukiwania. Stopniowo odsłania się historia niełatwa do rozwikłania.
Świetnie napisana.

2. Doris Lessing: Piąte dziecko
Książka, którą ciężko zapomnieć. Niełatwa, poruszająca temat czegoś na kształt niepełnosprawności w rodzinie i tego, jak "inne" dziecko zmienia relacje wśród domowników.

3. Laura Esquivel: Przepiórki w płatkach róży
Jedno wielkie "łał". Trochę mi styl pisania przypominał Marqueza, te wszystkie rodzinne relazje, zagmatwania, kolejne pokolenia. I nieco realizmu magicznego, żeby nie było zbyt spokojnie. Zdecydowanie udany kawałek literatury :)

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe