Błyskotki, motyle i kwiaty

10:08:00


A było tak:

Dwa lata temu kupiłam kaboszony i bazy do nich i tak powstały te kolczyki:




A ostatnio stwierdziłam, że czas do tego wrócić i uzupełniłam swoje zapasy kaboszonów (swoją drogą, cóż za nazwa!):


Później jeszcze przesyłka głównie z bazami do nich, klejem i takimi tam i mogłam tworzyć:


Wieczorem nowe błyskotki odłożyłam do wyschnięcia:


A później...
Cóż, ten pierścionek mnie urzekł:


I bransoletka: sama prostota a jaki piękny efekt:



Taka ot broszka:


I motyli wisiorek:


Urzekł mnie ten wzór i stwierdziłam, że kolczyki-wkręty będą bardzo spoko, jeśli założę do nich baranki w kształcie "talerzyków" (nie wiem jak to nazwać, ale fakt, że zwykłe baranki by nie utrzymały tak ciężkich kolczyków a te są w sam raz).



I broszka do nich:


Sama słodycz:


A z tej bazy jeszcze powstanie cudna bransoletka :)


You Might Also Like

2 komentarze

  1. No pięknie. Sprzedajesz to gdzieś? Na FB są strony promujące takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o tym nie myślałam, wróciłam po dłuższej przerwie do tego. Dawniej wydawało mi się, że wcale tak super mi to nie wychodzi, teraz nauczyłam się kilku ciekawostek :)

      Usuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe