Zmiana myślenia, zmiana poglądów?

21:25:00



W pewnym sensie wróciłam, bo czuję, że mogę dać tu z siebie więcej niż jedynie narzekanie, smęcenie, marudzenie i opowiadanie o tym, co mnie boli. Myślę, że to, co mogę napisać, może być czymś wartościowym dla innych.

Powoli zmieniam swój sposób patrzenia na życie, ludzi, na to, co mi się zdarza i... nie jest łatwo. Jednak z ludźmi, któych mam wokół siebie - jak najbardziej się da. Czasem dalej szukam, jak znaleźć w sobie energię, by nie stracić rozpędu, iść dalej i realizować to, co sobie zamierzyłam.

A co do zmiany optyki, podoba mi się ten cytat:

Czasem trudno jest to zrobić samemu. Czasem potrzebujesz pomocy. Nie musi to być psycholog, jeżeli nie wierzysz.

Lub nie chcesz.

Lub nie masz już siły.

Może to być ktokolwiek, kto Ci wskaże inną rzeczywistość i pomoże ci w nią uwierzyć. Ta nowa wiara zmieni Twoją biologię, Twój stan hormonalny – a dzięki temu zauważysz zmiany.

Moim psychologiem jest każdy, kto pomoże mi spojrzeć na świat innymi oczami.

Który wskaże mi inną drogę.

Który zmusi mnie do przemyślenia moich przekonań.

cytat STĄD

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nad zmianą przekonań popracować na coachingu albo poza nim, robiąc ćwiczenia coachingowe:)

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe