Ważka

18:08:00



Najpierw ten dzień, który zapewne zapamiętam jako dzień przełomu.
Później totalnie zauroczyły mnie pewne kolczyki, które koniec końców kupiłam.
A na końcu zastanowiłam się czego symbolem jest owad, którego kształt mają moje nowe kolczyki.

I wyguglałam:

"Symbol nieśmiertelności i odnowy po złych czasach.Odzwierciedlenie szybkości,
aktywności i huraganowych wiatrów,
a mieniące się kolory skrzydeł to kwintesencja zmian." (źródło: http://urbanzen.pl/content/25-WAZKA )

I fajny tekst tutaj:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Urocze kolczyki! Sama także mam kolekcję ważkowych świecidełek. I bardzo fajny tekst, dziękuje za podlinkowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe