Wiosennie

10:27:00


Pisanie ostatnio kiepsko mi wychodzi - czy pisanie tutaj, czy pisanie ze znajomymi, pisanie o tym, co mi w głowie siedzi.

Za to dla odmiany, w ramach odreagowania, wróciłam ostatnio do kolorowania i ... to był bardzo dobry pomysł. Tym razem nie mandale, ale też efekt jest całkiem przyjemny.

Nie byłabym sobą, gdybym nie rzekła, że czas na wiosenne zmiany - i mam nadzieję, że tym razem skuteczniej, bo szczególnie jedną konkretną zmianę w życiu powinnam wprowadzić już dawno, mam nadzieję, że tym razem będzie konkretnie.

Początki wiosny jakoś odzierają mnie nieco z sił, sama sobie tłumaczę to jakimś przesileniem, zmęczeniem po zimie, zmęczeniem pracą.

I tymi wszystkimi "nie wiem", które plączą się po mojej głowie. Dziś spokojna, wyluzowana sobota, mam nadzieję, że przyniesie mi nieco odpowiedzi na te zawiłe pytania.


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja za to mam nadmiar chęci ale nie mam gdzie ich wyładować, bo ciągle to "nie wiem" tłucze się w głowie. Mam nadzieję, że właśnie ten weekend jakoś poprawi nastrój ^-^

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe