R jak Ryzyko

13:23:00

Zdarzyło się to podobno za czasów "starej matury". Matura pisemna, temat: Wyjaśnij czym jest ryzyko. Bystry maturzysta zostawił wszystkie kartki puste a na ostatniej napisał: i to właśnie jest ryzyko. Plotka głosi, że zdał na 5.

źródło: http://ynwestor.blogspot.com/2010/01/gieda-to-ryzyko.html


Lubię ryzykować. W granicach rozsądku.

Bo czy nie jest ryzykiem zaufać komuś, kogo się mało zna, bo tak mówi intuicja - i sprawdzić osobiście czy to była dobra decyzja czy nie? Zwłaszcza jeśli zdania na temat tej osoby wygłaszane przez innych nie zawsze są pozytywne, a temat wymaga odsłonięcia się dość mocnego.

Czy nie jest ryzykiem pojechać na drugi koniec Polski, spotkać się z kimś, z kim się jedynie dużo rozmawiało i spędzić w domku w górach 1,5 tygodnia? (zaznaczam, że chodzi o kobietę, która mogłaby być moją mamą, nie faceta)

Czy ryzykiem jest próbować ciągle nowych rzeczy, szukać, sprawdzać co mi odpowiada, czy PR czy praca z ludźmi, czy zdjęć robienie, czy coś innego? (nawet jeśli to "tylko" wolontariat)

Kocham ten smak, tak smakuje moje życie, mimo że innego dnia jak śpiewa Myslovitz:

"Choć często niepewnie
A czasem tak trudno
Wciąż warto próbować
Nigdy nie jest za późno
Wykrzyczeć do życia, że ciągle widać mnie!"

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe