Notatki Pożeracza Książek cz. 11 czyli LISTOPADOWE CZYTANIE

11:52:00

W zabieganiu listopada udało mi się pożreć następujące pozycje:

1. Paweł Droździak, Renata Mazurowska: Blisko, nie za blisko. Terapeutyczne rozmowy o związkach
Ciekawie napisana, w dodatku w formie rozmowy, co samo w sobie jest plusem. Poza tym zawsze to coś nowego, niebanalne, niestandardowe podejście i garść informacji, które mają szansę coś w głowie uporządkować.

2. Charlotte Roche: Miejsca wilgotne
Książka hmmm. specyficzna. Dosadna, czasem wulgarna, można powiedzieć, że dość... naturalistyczna. Na pewno nie dla wrażliwców. Choć mi osobiście miło się czytało. Choć i tak najbardziej w głowie została scena ze wspomnień głównej bohaterki: powrót ze szkoły i znalezienie w domu na podłodze nieprzytomnej mamy i młodszego brata...

3. Doris Lessing: Lato przed zmierzchem
Wiele słyszałam o autorce i skusiłam się. Jednak nie wciągnęłam się i dałam spokój.
Chyba nie moja bajka.

4. Wisława Szymborska: Wiersze wybrane
Jak zwykle, czytało się miło.
Refleksyjnie.
Mrrrr :)

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe