Notatki Pożeracza Książek cz. 57 czyli MAJOWE CZYTANIE

20:57:00


Zimny i deszczowy maj miał swoje plusy: przeczytałam masę książek dzięki temu :) I to dobrych książek, warto to zaznaczyć :)

1. Keigo Higashino: Cuda za rogiem
Jak by nie patrzeć, niesamowita książka i z totalnie niebanalnym pomysłem na fabułę. Aż żałuję, że nie znalazłam innych książek tego autora wydanych po polsku.

2. Corina Bomann: Wyspa Motyli
Świetna i baaaardzo wciągająca książka.

3. Brunonia Barry: Piąty płatek róży
Rzecz dzieje się w Salem i ma związek z niechlubną historią tego miasta. Fajnie napisana i  wciągająca.

4. Elaine N. Aron: Wysoko wrażliwi. Jak funkcjonować w świecie, który nas przytłacza
Bardzo wartościowa książka, tak dla osób wysoko wrażliwych, jak i ich bliskich... Mi bardzo otworzyła oczy na różne westie. I dobrze :)

5. Isabel Allende: Podmorska wyspa
Jak to u Allende, czytało się miło, jednak momentami... jakby za dużo przemocy i przynajmniej w moim odczuciu zanudzania niektórymi kwestiami.

6. Lorraine Fouchet: Między niebem a Lou
Piękna, ciepła opowieśćbardzo polecam.

7. Vanessa Montfort: Legenda niemej wyspy
Magiczna, wciągająca i niesamowita. Bardzo polecam :)

8. Stanisław Radoń: Czy medytacja naprawdę działa?
Baaaaardzo wartościowa książka, niebwem napiszę o niej więcej. Nie chcę się czepiać, ale w obliczu tego, że autorem jest ksiądz, powiedziałabym, że książka jest jeszcze bardziej wartościowa. Jak to już napisałam u siebie na fb, gdyby więcej ludzi miało takie podejście jak autor tejże książki, świat byłby o wiele lepszym miejscem.

9. Helen Hoang: Więcej niż pocałunek
Całkiem niebanalna lektura. Choć nieco się rozczarowałam. Więcej niebawem.


You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe