Notatki Pożeracza Książek cz. 57 czyli KWIETNIOWE CZYTANIE
15:54:00W kwietniu książkowo wędrowałam w czasie i przestrzeni, zgłębiałam temat bycia królową oszczędzania, zachwycałam się drobnymi i mniej drobnymi cudami (ok, z tym akurat nic nowego), towarzyszyłam w chorowaniu i miłości. Zwłaszcza tej miłości było dużo... na każdym kroku. Czas więc się podzielić moimi zachwytami z kwietnia.
1. Cait Flanders: Królowa oszczędzania. Mój rok bez zakupów
Z jednej strony ciekawa, bo mocno poruszająca temat kompulsywnych zakupów, z drugiej, niebezpicznie idąca w stronę "dałam sobie sama radę, nie potrzebowałam terapii"... ok, warto było sięgnąć, ale nie porwała mnie jakoś przesadnie.
2. Claudia Gray: Tysiąc odłamków ciebie
Bardzo, bardzo, bardzo mocno polecam. Wciąga i człowiek przepada z kretesem.
Podróże do równoległych wszechświatów, miłość, przyjaźń i piękne światy.
3. Claudia Gray: Dziesięć tysięcy słońc nad tobą
Jak wyżej, ciąg dalszy pożerania z zachwytem.
4. Claudia Gray: Milion światów z tobą
Pochłonęłam nie wiem kiedy i przepadłam na amen. Bardzo, bardzo polecam.
5. Katarzyna Miller: Zrób to, kochanie
Nie porwała mnie jakoś ta książka, niby ciekawa ale... wolę inne książki tej autorki.
6. M. Leighton: Jesteś moim zawsze
Z jednej strony temat... trudny bo choroba i umieranie. Z drugiej... jak dla mnie, bardzo płytko: wszyscy idealni, świetnie sobie radzą i stawiają czoło elegancko. No nie.
7. Keigo Higashino: Cuda za rogiem
Ciekawa, niebanalna książka, bardzo warta polecenia, tak myślę.
I pomysł ba fabułę bardzo, bardzo intrygujący.
0 komentarze
Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)
Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.