Na lepsze

11:06:00

Pomogła mi wczorajsza pisanina :)

Trzymanie kciuków również pomogło. Tym samym znalazłam już pokój, gdzie się przeprowadzę, zapowiada się sympatycznie - moja intuicja tak twierdzi a i rozsądek mówi, że owszem:) Doprawdy zabawne jest jednak to, że wbrew temu, co pisałam niedawno, przeprowadzę się na Bemowo:) Może to nawet całkiem fajna opcja, "może nawet na pewno" jak to ja czasem mówię :)
Jeden powód do uśmiechu więcej, czas się brać za resztę spraw odkładanych na później:)

Prawdziwe...:

I haven't really ever found a place that I call home
I never stick around quite long enough to make it
I apologise that once again I'm not in love
But it's not as if I mind
That your heart ain't exactly breaking

It's just a thought, only a thought
But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
'Cos nothing I have is truly mine

I've always thought
That I would love to live by the sea
To travel the world alone
And live my life more simply
I have no idea what's happened to that dream
'Cos there's really nothing left here to stop me...

Dido: Life for rent

http://www.youtube.com/watch?v=OFtNChII78k

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe