Wiosna!

16:03:00


Właściwie to nie wiem, co by tu rzec.

Kusi mnie, by znów pisać, choćby od przypadku do przypadku. Kusi mnie, żeby czasem podzielić się jakimś przemyśleniem, czasem zdjęciem, a czasem czymś zupełnie innym. Kusi by czasem nie tylko zaglądać do innych na blogi (co robię stale), ale też napisać coś sama, bo czemu by nie?

Jednak co z tego wyniknie i na jak długo starczy mi zapału - nie mam pojęcia.

Dziś tylko podszepnę, że w ramach wychodzenia ze swojej "banieczki" idę sobie na spotkanie w ramach wydarzenia Możemy się nie zgodzić. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej, to TU.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. W końcu wiosna <3 Już nie mogłam się doczekać. Przez cały weekend u mnie w ogrodzie odbywało się wiosenne sprzątanie. Już oczami wyobraźni widzę jak ogródek pięknie w tym roku zakwitnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe