Muzyczna historia wydarzeń znaczących cz. 4/22

14:41:00

Pierwsze miesiące 2014

Początek roku, czas złości na Królika, ogólnego nieogarniania i zaplątania w pracę po uszy. To stale mi przypominało Królika i nasze wzajemne relacje:
Katy Perry - Roar
W sumie to również- ten brak porozumienia, poczucie zaplątania w to wszystko...
Luty był już nieco pozytywniejszy:

Plus powrót do Meza, kolejne totalne zafascynowanie nim i odkrywanie nowych perełek takich jak ta:

Marzec był całkiem pozytywny:
Odnalezione na nowo zostało to: Max Farenthide - Can You Feel It
Miło było usłyszeć znów coś, co dawniej uwielbiałam.
Kwiecień przyniósł kolejne zawirowania w mojej znajomości z Królikiem, a nie tylko z nim...
Adam Lambert - Whataya Want from Me

To mnie urzekło, spędzałam wieczory wyciszając się słuchając:
Ed Sheeran - I See Fire

A czasem poprawiało mi humor to:
Franek kimono - king bruce lee karate mistrz
Było nie było, głos Gronczewskiego jest wyjątkowy :)

A to mnie urzekło choć przecież musiałam znać wcześniej ową nutkę:

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe