Dziady super, Haloween be? O nie!

12:06:00

Od kilku dni obserwowałam co się dzieje na przykład na Facebooku i w końcu stwierdziłam, że napiszę o tym.



Chodzi mi o potępianie w czambuł Halloween z jednoczesnym gloryfikowaniem naszych rodzimych Dziadów, Wszystkich Świętych i wszystkiego, co nasze, rodzime, tutejsze i broń Boże, nieamerykańskie. Ooo, naprawdę? Ja naprawdę rozumiem że ktoś ma swoje zapatrywania, wiarę i zdanie, że nasza wiara najważniejsza, ale nie zmieniłabym sobie na fb zdjęcia profilowego na zdjęcie patronki mojego imienia żeby pokazać, że wolę Wszystkich Świętych niż Halloween (złe, pogańskie i co najgorsze- amerykańskie, ale to już wiemy).

Polecam fajny tekst na temat powiązań między Halloween a Dziadami, zaskakujące, jak wiele je łączy. Poza tym spojrzenie psychologiczne wybitnie służy tematowi :)

Rozmowa Dyni ze Śmiercią

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe