Lekkość ostatniego dnia maja

23:00:00


Dobrze mi w moim zwariowanym świecie.

To taki świat, gdzie mam garstkę osób, które mnie akceptują taką, jaka jestem, i których akceptuję ja. Nie zawsze jest różowo, słodko i cukierkowo, nie zawsze jest miło, ale zawsze jest warto. Spięcia i wyjaśnienia, sielanka i ciche dni. No spoko, nic co ludzkie nie jest nam obce.

To taki świat, gdzie czasem dobrym pomysłem jest pójście do psychologa, czasem do psychiatry, a niekiedy i do tarocisty. Ot, życie, nie ma sensu oceniać czegoś z góry, bez sprawdzenia.

To taki świat, gdzie zdecydowanie jedna jaskółka czyni wiosnę.

To taki świat, gdzie jest miejsce i na łzy i na uśmiech od ucha do ucha, na szalone noce i taneczne chwile, ale też na spanie do późna i znajdowanie czasu tylko dla mnie.

To taki świat, gdzie jest czarne i jest białe, a pomiędzy cała skala odcieni szarości i odcieni tęczy.

Dziś jest taki wieczór, kiedy jest mi zdecydowanie dobrze i z optymizmem patrzę w przyszłość.

if 
the ocean 
can calm itself, 
so can you.
we 
are both 
salt water 
mixed with 
air.

― Nayyirah Waheed

You Might Also Like

0 komentarze

Chwal jeśli chcesz, skrytykuj jeśli musisz, pytaj jeśli potrzebujesz :-)

Nie musisz się logować, ale będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Subscribe